حسین محمودی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سه جوان جودو کار خراسان رضوی که با انگیزه کسب تجربه در کنار دیگر ملی پوشان کشور در رقابتهای بین المللی برمن آلمان حضور یافته بودند به رغم دریافت نکردن مدال، عملکرد خوبی در تاتامی سطح آ جهانی از خود نشان دادند.
وی افزود: آرمین بندار ملی پوش وزن منهای 66 کیلو گرم این استان در حضور 88 ورزشکار حاضر در این وزن به سه پیروزی و یک شکست دست یافت.
وی اظهار کرد: این جودوکار در مبارزه اول جودوکار کشور میزبان را شکست داد سپس برابر نماینده هلند پیروز شد و پس از پیروزی برابر دیگر جودوکار آلمانی در مبارزه چهارم در عین شایستگی مغلوب جودوکار قزاق شد.
محمودی گفت: علی پرهیزگار دیگر جودوکار این استان در جدول 22 نفری وزن منهای 100 کیلو گرم این مسابقات به رتبه هفتم دست یافت.
وی افزود: پرهیزگار پس از شکست جودوکار میزبان در مبارزه دوم مغلوب فرانسه شد، در مبارزه سوم نماینده برزیل را شکست داد و با باخت در مقابل نماینده فرانسه نفر هفتم شد.
وی اظهار کرد: در بخش سنگین وزن، فرزین شاهباز مقابل نماینده میزبان پیروز و در مبارزه دوم مغلوب جودوکار هلندی شد و سپس در مقابل ورزشکاری از کانادا نتیجه را واگذار کرد.
محمودی با اشاره به رقابتهای بین المللی برمن در رده سنی نوجوانان که پنجم فروردین ماه با شرکت 502 جودوکار از 18کشور جهان برگزار شد، گفت: در وزن منهای 66 کیلو گرم علی یوسفی نوجوان خوش آتیه جودو کشور از باشگاه مقاومت بسیج منطقه محروم و حاشیه ای گلشهر مشهد در شلوغ ترین جدول و در جدال با 92جودوکار، چهار بار بر روی تاتامی رفت و با سه پیروزی و یک شکست به کار خود در این رقابتها پایان داد.
وی افزود: یوسفی با ارائه عملکرد خوب ابتدا از سد حریف آلمانی گذشت، در مبارزه دوم و سوم برابر 2نماینده از کشور هلند پیروز میدان شد و در عین شایستگی در مبارزه چهارم مغلوب جودکار فرانسوی گشت.
وی اظهار کرد: در وزن منهای 73 کیلو گرم نیز علی صبوحی دیگر جودوکار مشهدی تیم ملی با قبول شکست برابر جودوکاران کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفت.
محمودی ادامه داد: مهرداد پولادی ملی پوش نوجوان شهرستان قوچان نیز در وزن منهای 81 کیلوگرم در جدول 52 نفره پس از پشت سر گذاشتن نماینده کشور میزبان، مغلوب حریف فرانسوی شد و به کار خود پایان داد.
تیم ملی ایران در این رقابتها، تنها یک مدال برنز توسط وحید بریمانلو در وزن منهای 60 کیلو گرم به دست آورد.
پیکارهای بین المللی برمن آلمان با رقابت 428 جودوکار رده سنی جوانان از 21 کشور در هشت وزن صبح امروز به کار خود پایان داد.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.