محمدعلی جباری ثانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایگاههای جاده ای جمعیت هلال احمر سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این درمانگاهها در محل پایگاههای جاده ای شهدای کاهک، شهدای ابراهیم آباد، شهدای زعفرانیه، شهدای مشکان و شهید حسینی مهری دایر شده اند.
وی ادامه داد: در این درمانگاهها خدمات امدادی از جمله پانسمان، درمان سوختگی، سرم تراپی، اکسیژن درمانی و موارد مشابه ارائه می شود.
او گفت: همچنین در درمانگاههای مستقر در پایگاههای شهدای کاهک و شهید حسینی مهری پزشکان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر سبزوار مستقر و به زائران و مسافران را ویزیت رایگان می کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به استقرار سه پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای در جاده های سبزوار - شاهرود و سبزوار - بردسکن افزود: همزمان با افزایش حجم سفرهای نوروزی 2 پایگاه امداد و نجات جاده ای در جاده های سبزوار- نیشابور و سبزوار - خوشاب نیز مستقر شد.
وی ادامه داد: روزانه 400 نفرروز نیروی داوطلب عضو جمعیت هلال احمر در پنج پایگاه جاده ای به زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) ارائه خدمت می کنند.
او گفت: جمعیت هلال احمر سبزوار نوروز امسال با سه دستگاه خودروی نجات، چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورسیکلت امدادی و یک دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی در طرح امداد و نجات نوروزی مشارکت دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: همچنین اعضای واحد جوانان این جمعیت در جاده های سبزوار - شاهرود و سبزوار - نیشابور به زائران حرم رضوی خدمات فرهنگی، آموزشی و امدادی ارائه می کنند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7499/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.