مرتضی رحمانی موحد عصر چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی در مشهد افزود: در همین مدت 9 میلیون نفر نیز در واحدهای اقامتی فعال در سطح کشور اقامت داشته اند.
وی حجم خدمتگذاری به مردم در ایام عید نوروز امسال را منحصر به فرد توصیف و بیان کرد: خراسان رضوی بیشترین جمعیت گردشگر را در بین استانها پذیرا می باشد و این موضوع شرایط بسیار خاصی را برای این استان و شهر مشهد به وجود آورده است.
معاون سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: در ستاد مرکزی خدمات سفر دستورالعملهای ملی ابلاغ شده و کمیته های مختلف در استانهای سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند تا امسال خدماتی متفاوت به مردم و مسافران نوروزی ارائه شود.
وی مشهد را مقصد نخست سفر ایرانیان در نوروز امسال اعلام و بیان کرد: تلاشهای بسیار ارزشنمدی در حوزه میزبانی از زائران و مسافران نوروزی در خراسان رضوی انجام شده است.
رحمانی در ادامه یکی از مشکلات موجود را فقدان آمار منازل اجاره ای و اماکن مختلف ذکر و بیان کرد: تلاش می شود نظام آماری چندضلعی با نگاه تخصصی در حوزه اقامتگاههای سراسر کشور تهیه شود.
وی افزود: این نظام آماری می تواند شرایط مناسبی برای برنامه ریزی در خصوص واحدهای اقامتی سراسر کشور به وجود آورد.
تاکنون افزون بر چهار میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی وارد خراسان رضوی شده اند که مقدص دو میلیون و 600 هزار نفر آنها مشهد بوده است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.