علی قناویزچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود 28 هزار و 656 مورد از این اسکان را در کمپ غدیر و مابقی را مربوط به شش مرکز موقت دیگر در سطح شهر مشهد اعلام کرد.
وی افزود: در مجموع 9 مرکز اسکان موقت با گنجایش 27 هزار و 600 نفرشب و 11 مرکز اسکان اضطراری با گنجایش سه هزار و 100 نفرشب برای اقامت مسافران نوروزی در مشهد آماده شده است.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد ادامه داد: کمپ غدیر، بوستان نصرت، نمایشگاه بین‌المللی، سالنهای ورزشی شهید بهشتی، سرافرازان، نصرت، شهید مغنیه، وحدت و سالن ورزشی میثاق از جمله مراکز اسکان موقت در این شهر هستند.
وی گفت: سالن ورزشی یاس نبی، سوله بحران بسیج، سالن ورزشی بهشت، مجموعه ورزشی شهید باهنر، سالنهای ورزشی خاقانی، گلسا، الهیه، شهید آراسته، و سوله بحران شهید ناصری، پایانه مسافربری امام رضا(ع) و پایانه معراج نیز از مراکز اسکان اضطراری در سطح شهر مشهد هستند.
قناویزچی همچنین به فعالیت چهار ایستگاه استقبال از زائر در ورودیهای نیشابور به مشهد، قوچان به مشهد، راه آهن و پایانه مسافربری امام رضا(ع) اشاره و بیان کرد: تاکنون 166 هزار و 331 مسافر نوروزی در این ایستگاهها پذیرایی شده اند.
چهار میلیون و 350 هزار مسافر از 25 اسفند تاکنون به خراسان رضوی سفر کرده اند که مقصد بیش از 2 میلیون و 600 هزار نفر از این تعداد مشهد بوده است.
خراسان رضوی در ایام نوروز پارسال پذیرای هشت میلیون مسافر بود.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.