سید احمد دلقندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا قیمت کنونی گوشت مرغ را در بازار خراسان رضوی متعادل اعلام و بیان کرد: ظرف دو هفته اخیر با اجرای طرح تنظیم بازار تلاش شد قیمتها تعدیل شو.
وی افزود: در این چارچوب هر کیلوگرم مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در مشهد با نرخ مصوب 58 هزار ریال و در دیگر نقاط خراسان رضوی به قیمت 59 هزار ریال عرضه می شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی قیمت کنونی هر کیلوگرم مرغ گرم را نیز در بازار مشهد 71 هزار ریال اعلام و بیان کرد: با توجه به قیمت تمام شده این نرخ متعادل است ضمن آنکه طرح توزیع همچنان ادامه می یابد و نگرانی برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد.
وی ادامه داد: بازار نوروز امسال در خراسان و مشهد شرایط آرامی دارد و تنش و نوسانات قابل توجه قیمتی در آن وجود نداشته است در حالی که پارسال قیمت مرغ در این ایام تا 80 هزار ریال در هر کیلوگرم رسید.
دلقندی گفت: گوشت مرغ منجمد توزیعی در بازار با تاریخ اعتبار هفت ماه بوده و از کیفیت بالا و مناسبتر نسبت به سالهای قبل برخوردار است. در عین حال بازار بطور دائم رصد می شود و با توجه به ذخیره مناسب به هر میزان که نیاز باشد گوشت مرغ به بازار تزریق می شود.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.