سیدمجتبی احمدی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از جمله سه هزار و 329 نفر از این افراد خدمات مختلفی دریافت کرده، 805 نفر به ایستگاههای سنجش سلامت مراجعه کردند و یکهزار و 271 نفر از این افراد هم به ایستگاه های دوستدار کودک مراجعه کرده و از خدمات این بخش برخوردار شدند.
وی با بیان اینکه در این مدت پنج هزار و 474 مورد اقلام مختلف شامل محصولات فرهنگی، بروشور، نقشه راهنمای مشهد و استان بین مسافران توزیع شده، افزود: در این طرح 127 عضو داوطلب جوانان هلال احمر در طول محورهای ارتباطی استان حضور و همکاری دارند.
به گفته وی، همچنین هلال احمر هفت حادثه مختلف را در طرح نوروزی امدادرسانی کرد که از این تعداد پنج مورد سوانح رانندگی جاده ای بود که در آن 12 نفر مجروح شده و 9 نفر آنان به بیمارستان منتقل شدند.
احمدی گفت: در این بخش نیز 42 پایگاه امداد و نجات بین شهری و 2پایگاه کوهستانی و یک پایگاه هوایی با مجموع 339 نفر نیروی عملیاتی در سطح استان خدمات دهی می کنند.
تا کنون بر اساس آمارها 3.5 میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کرده اند که بر اساس پیش بینی ها تا پایان تعطیلات نوروزی به 11 میلیون نفر می رسد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.