به گزارش ایرنا علیرضا رشیدیان روز دوشنبه در جریان بازدید از ستاد انتخابات مشهد افزود: این میزان اقبال به انتخابات در شرایطی است که امروز، سال نیز تحویل می شود و پیش بینی می شد که با توجه به این موضوع استقبال در روزهای اولیه کم باشد که این گونه نیست.
وی گفت: با این روند پیش بینی می شود انتخاباتی پرشور، قانونمند و اخلاق مدار، به خصوص در حوزه شوراهای شهری و روستایی برگزار شود چرا که در پنجمین دور شوراها مردم به نقش و جایگاه شوراها برای توسعه متوازن شهرها و روستاهای خود پی برده اند.
او افزود: در برخی از حوادث، مثل آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران که با آن مواجه شدیم نقش شوراها و شهرداری ها برای ایجاد ایمنی و توسعه زندگی امن بیشتر خودنمایی کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: از همه کسانی که احساس می کنند در بحث مدیریت شهری می توانند نقش بیشتر و مناسب تری را ایفا کنند دعوت می کنیم که داوطلب شوند و خود را در معرض انتخاب قرار دهند تا مردم بتوانند بهترین ها را برای مدیریت شهری برگزینند.
رشیدیان افزود: باید برای توسعه مدلی را با همکاری و نقش جایگاه قانونی شوراها چه در شهر و چه در روستاها ایجاد کنیم که البته این مدل در قانون دیده شده و انتخاب بهترین ها سرعت لازم را به توسعه شهرها و روستاها خواهد داد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.
1922/5132
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.