تابناک به نقل از شهردار منطقه ثامن مشهد نوشت: منطقه ثامن از آسیب‌پذیرترین مناطق شهری در برابر زلزله است. طرح نوسازی بافت فرسوده منطقه ثامن از حدود 20 سال پیش آغاز شده و این طرح هم‌اکنون با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

*دیگر اخبار برجسته تابناک به شرح زیر است:
- فرمانده سپاه امام رضا (ع): نمایشگاه های تولید ملی را در کنار منازل مردم برپا کنیم.
- معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی: سالانه 3 هزار میلیارد تومان در توسعه بخش ریلی کشور هزینه می شود.

*پایگاه خبری صبح مشهد:
- شهردار منطقه ثامن مشهد: دعوایی بین شهرداری و میراث فرهنگی نیست. بحث های موجود بین ما در حد اختلاف نظر در خصوص بناهای تاریخی است.

*پایگاه خبری صبح توس:
- رئیس دانشگاه مرکز علمی کاربردی بهزیستی و علوم اجتماعی مرکز مشهد: پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی آغاز شده است.
- سرعت گیرهای تربت حیدریه نفس گیر شده اند/تصمیم گیرندگان در شورای ترافیک چه می کنند: شهر تربت حیدریه در آستانه تعطیلات نوروزی میزبان صدها هزار مسافر و زائر نوروزی است و این در حالی است که بسیاری از سرعت گیرهای برون شهری و درون شهری که از جنس مواد آسفالتی استفاده شده، علاوه بر ایجاد خسارت به خودروها، نارضایی بسیاری را برای مردم به وجود آورده است.
- سایه سنگین کسادی بر سر بازار شب عید: امسال بر خلاف سالهای گذشته شور و شوقی در بازارهای درگز دیده نمی‌شود و با آنکه تنها چند روز تا تحویل سال مانده است؛ اما بازارهای درگز مانند اکثر بازارهای کشور فاقد تحرک و جنب و جوش است.
- عضو مجلس خبرگان رهبری: مسئولان باید اقدام جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام دهند و برای معیشت و رفاه مردم گام موثری بر دارند.

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- آیت الله علم الهدی: هویت شهر امام رضا (ع) نباید مقارن با تفریح و تجارت شود/اداره مملکت دلخواهی نیست.
7489/5132
گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.