به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی ‌در تشریح این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی 2 مالک یک سالن پرورش ماهی در محدوده جاده کلات تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
سردار بهمن امیری مقدم افزود: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مال باختگان و آثار برجا مانده از سارقان در محل سرقت، به 2 تن از ماهی فروشان محدوده بلوار 22 بهمن و منطقه حر مظنون شده و با هماهنگی بازپرسی شعبه 434 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آنان را تحت نظر گرفتند.
وی اظهار داشت: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از چند روز کنترل نامحسوس این افراد و اطمینان از فروش ماهی های سرقتی توسط آنان در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان به نام های محمد و غلام در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به پنج فقره سرقت از سالن پرورش ماهی و سرقت بیش از سه هزار قطعه ماهی تزیینی از گونه های پرت، آفریقایی، سیلوی اسکات، کپی مشکی، بارب طلا و مولی پاندا اعتراف کردند.
سردار امیری مقدم با اشاره به اینکه ارزش ماهی های سرقت شده دو میلیارد و 500 هزار ریال برآورد شده، بیان کرد: متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و پس از صدور حکم با قرار مناسب قضائی روانه زندان شدند.
5132/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.