* روزنامه خراسان
«جدول افزایش 14 درصدی دریافتی کارگران» عنوان نخست این روزنامه سراسری است و عکس صفحه نخست آن نیز به بازار خریدهای عید اختصاص دارد.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان نخست این ویژه نامه به نقل از فرمانده سپاه امام رضا (ع) 'برنامه 5 ساله سپاه برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد' انتخاب شده است و تصویر صفحه نخست آن نیز به خدمات عمرانی، بهداشتی و درمانی و فرهنگی سپاه در حاشیه شهر مشهد اختصاص دارد.

* روزنامه قدس
'پرونده دو تابعیتی ها و نجومی بگیران بی سرانجام ماند' با روتیتر ' دو مطالبه مردمی در سال 95' عنوان نخست روزنامه قدس در مشهد است.
عکس صفحه نخست قدس نیز به تصویری از یک کارگر با این نوشته که افزایش 12 درصدی دستمزد کارگران پس از 14 ساعت چانه زنی' اختصاص دارد.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس
' آغاز برنامه پنج ساله ساماندهی حاشیه شهر مشهد از سال 96' به نقل از فرمانده سپاه امام رضا (ع) تیتر نخست صفحه اول این ویژه نامه است.
عکس نخست این ویژه نامه نیز به طرح زوج وفرد خودروها در مشهد با این نوشته که بلاتکلیفی طرح زوج و فرد تردد خودروها در فروردین ماه 96 ، اختصاص یافته است.

*روزنامه شهرآرا
'حداقل دستمزد روزانه، 31 هزار تومان' عنوان نخست روزنامه شهرآرا با روتیتر هزینه تامین معیشت 2 میلیون و 200 هزار تومان، حداقل حقوق 930 هزار تومان تعیین شده، است
عکس نخست این روزنامه نیز به آمادگی دستگاههای خدمت رسان در ایام نوروز 96 اختصاص دارد.

*روزنامه اتفاقیه خراسان
'بزهکاران چهارشنبه آخر سال، شناسنامه دار می شود' به نقل از معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد در امور پیشگیری از وقوع جرم ، عنوان نخست روزنامه اتفاقیه است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به آیین های نوروزی با این نوشته که بررسی مختصر در شهر کهن و معاصر در گفت وگو با پژوهشگران ادبیات فارسی' اختصاص دارد.
3027/6012خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.