هادی شریعت یار به مشهد پیام گفته است: سگ گردانی در سطح شهر تخلف بوده و افرادی که اقدام به این عمل کنند با برخورد پلیس امنیت اخلاقی مواجه می‌ شوند.
- یک متخصص پوست: باورهای غلط که امروزه بسیار شنیده می‌ شود حاکی از آن است که در محل سوختگی خمیر دندان، سیب زمینی رنده شده، گوشت قرمز و از این قبیل قرار دهید در حالی که هیچ اثبات علمی برای این موضوع وجود ندارد و باعث می‌ شود محل سوختگی بدتر و وسعت آن بیشتر و عمیق‌ تر شود.
- معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد: رفع خطر از 98 نقطه حادثه خیز در مشهد / با خلاء اقدامات فرهنگی در حوزه سفر برون شهری مواجهیم.
- مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی رانندگانی را که مرتکب تخلفات سنگین و حادثه ساز هستند به پزشکی قانونی منتقل کرد تا از نزدیک با جسد سانحه دیدگان روبرو شوند.

* پایگاه خبری پرستو ها:
- عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: طراحی کمیسیون تلفیق برای سقف حقوق نتیجه تعلل دولت بود / وظیفه ما این است نگذاریم افراد در تقابل با رهبری رئیس ‌جمهوری شوند.

* پایگاه خبری صبح توس:
- سهام عدالت مردم را به صف کرد/ پس از اعلام راه‌ اندازی سامانه سهام عدالت و اعلام سود‌های این سهام، با راه ‌اندازی شایعاتی مردم محروم منطقه شهرستان رشتخوار از دورترین روستای این شهرستان به امید دریافت سود سهام عدالت به کافی ‌نت ‌های سطح شهر مراجعه می‌ کنند و تنها با کاغذی پرینت گرفته شده و دست خالی به خانه برمی ‌گردند.
- سرخس، شهرستان نمونه استان در زمینه کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد شد.
- چهارشنبه سوزی، سلامت من از تو آتش تو از من! / وقتی آتش بی احتیاطی دامن گیر می شود.

* پایگاه خبری قدس آنلاین:
تاریخ در موزه های حرم مطهر رضوی توقف می کند / طی حدود هشتاد سال گذشته مجموعه ‌های بسیار ارزشمند از نسخ خطی و چاپی و اشیای موزه ‌ای به آستان قدس رضوی وقف و اهدا شده که موجب تأسیس موزه‌ ها و کتابخانه ‌های متعدد شده است.
7489 / 6053 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.