*روزنامه خراسان
'بخشش لازم نیست سود بگیرید' تیتر نخست این روزنامه در ارتباط با مصوبه بخشودگی سود و جرایم وامهای بانکی زیر 100 میلیون تومان است. عکس صفحه نخست خراسان نیز به صحنه ای از درگیری مخالفان و موافقان رئیس جمهور آمریکا با تیتر 'زد و خورد خیابانی بر سر ترامپ' اختصاص دارد.

* ویژه نامه خراسان رضوی روزنامه خراسان
عنوان اصلی صفحه نخست این ویژه نامه نیز همانند روزنامه خراسان مرتبط با مصوبه بخشودگی و جرایم وامهای بانکی زیر 100 میلیون تومان و عکس صفحه نخست آن هم تصویری از ساخت پل بعثت با تیتر 'شاهکار مهندسی رزمی' است.

* روزنامه قدس
'نجات بانکها در انتظار لوایح دو قلو' عنوان نخست این روزنامه است. عکس صفحه نخست قدس هم تصویری از درگیریهای مردم آمریکایی بر سر ترامپ با تیتر 'ترامپ مردم آمریکا را به جان هم انداخت' است.

* ویژه نامه خراسان رضوی روزنامه قدس
ویژه نامه خراسان رضوی روزنامه قدس و عکس نخست این ویژه نامه به گرانی مرغ و گوشت در بازار مشهد اختصاص دارد که با عنوان 'گرانی مرغ و گوشت در مشهد: مسئولان تدبیر کنند' منعکس شده کرده است.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه نیز عنوان 'دخل و خرج یک میلیون میلیاردی کشور' را به عنوان تیتر نخست خود در خصوص تصویب لایحه بودجه سال 1396 کل کشور برگزیده است.
عکس صفحه نخست این شماره نیز تصویری از ساماندهی معتادان با تیتر 'کمک 3 میلیاردی شهرداری برای ساماندهی معتادان' است.

*روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه نیز عنوان برجسته صفحه نخست خود را به 'شفاف سازی هزینه های تبلیغاتی شهرداری' اختصاص داده است.
عکس صفحه نخست اتفاقیه هم به فعالیت رانندگان تاکسی اختصاص دارد که با تیتر 'توریستها رانندگان تاکسی را به کلاس درس کشاندند' منتشر شده است.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **منتشرکننده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.