حجت الاسلام رسول منتجب نیا روز یکشنبه در نشست بررسی عملکرد و دستاوردهای دولت یازدهم و مقایسه آن با دولت های نهم و دهم در مشهد افزود: رئیس جمهوری چندین بار اعلام کرد دریافت حقوق نجومی تا آخرین مرحله و بازگرداندن پول پیگیری شود.
وی اظهار کرد: رئیس دولت یازدهم بر خلاف رئیس دولت نهم و دهم برای کابینه خود خط قرمز قائل نشده است و برخورد با فساد را مقتدرانه دنبال می کند.
وی با بیان اینکه حضرت امام علی(ع) نیز گاهی با استاندار و والی هایی که خود منصوب کرده بود به خاطر اشتباهاتی که مرتکب می شدند برخورد می کرد گفت: رئیس دولتی که می گوید خط قرمز من کابینه ام می باشد زیر سوال است.
حجت الاسلام منتجب نیا افزود: رئیس دولت یازدهم فردی است که اولین بار لفظ امام را در مسجد اعظم قم برای امام راحل به کار برد و سابقه فعالیت وی نیز نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نایب رئیسی مجلس، عضو شورای عالی امنیت ملی و رئیس ستاد کل پدافند هوایی کشور می باشد.
وی با بیان اینکه از جمله شعارهای انتخاباتی رئیس جمهوری باز کردن فضای جامعه، حل مشکلات ایران در صحنه بین المللی بود اظهار کرد: اعضای کابینه دولت یازدهم نیز دارای سوابق وزارت و مدیریتی در سطح کلان کشور و از جناحهای مختلف سیاسی هستند.
قائم مقام حزب اعتماد ملی ادامه داد: بعد از یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز محور سخنان رئیس جمهوری منتخب بر دنیای بدون جنگ و رابطه مسالمت آمیز با دنیا، احترام به رهبری، مراجع و مردم متمرکز بوده است.
وی گفت: سابقه سیاسی رئیس دولت نهم و دهم 2 سال استانداری آذربایجان غربی با پرونده اتهام اختلاس بود که حتی در زمان معرفی به عنوان شهردار تهران نیز وزیر کشور وقت حکم او را امضا نمی کرد.
وی افزود: رئیس جمهوری سابق 2 سال نیز شهردار تهران بود با پرونده قطور دیگری بطوریکه وقتی قالیباف شهردار تهران شد از گم شدن مبالغ میلیاردی خبر داد.
قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اکثر اعضای رئیس دولتهای نهم و دهم از اعضای ستاد انتخابات وی یا از همکاران او در زمان استانداری آذربایجان غربی یا اعضای دفتر او در زمان شهرداری تهران بودند اظهار کرد: وقتی دولت قبل سر کار آمد حتی یک بخشدار غیر همفکر خود نیز باقی نگذاشت.
وی ادامه داد: در دولت قبل، 450 هزار نفر غیر قانونی استخدام شدند و رئیس این دولت شعارهای پوپولیستی و عوام فریب نیز زیاد مطرح می کرد ضمن اینکه همه دولتهای قبل را متهم می نمود و دولت خود را دولت پاکدست و ضد فساد معرفی می کرد.
وی گفت: ایجاد التهاب در عرصه سیاست خارجی، قرار گرفتن پرونده هسته ای در فصل هفتم سازمان ملل، پیدا شدن اختلاس های سه هزار میلیاردی و هزینه کردن درآمدهای بی سایقه نفتی در موارد باطل یا غیر ضروری، پرداخت وامهای چند میلیاردی به نور چشمی ها از جمله عملکردهای نادرست دولت قبل است.
قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است و هیچ کس نمی تواند انحصار طلبی کند و هر کس خود را صاحب نظام بداند کلک باز و حقه باز است و این نظام برای رفع مشکلات به دولت مقتدر، افراد لایق و شایسته نیاز دارد.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.