مهدی سالیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در روزهای منتهی به پایان سال به منظور پاسخگویی و ارائه خدمات مناسب به شهروندان صورت گرفت.
وی ادامه داد: در مشهد ساعت کار مراکز معاینه فنی خودرو حتی در روزهای تعطیل تا 29 اسفند ماه از ساعت هشت صبح تا ساعت 20 است. در شهرستانها نیز به تناسب حجم مراجعه و نیاز منطقه ساعات کار این مراکز برای خدمات دهی مناسب به مردم افزایش می یابد.
او گفت: در روزهای تعطیل نوروز نیز این مراکز تا ساعت 14 پاسخگوی شهروندان هستند. طی روزهای دوم تا چهارم و نیز یازدهم و دوازدهم فروردین ماه مراکز معاینه فنی از ساعت 9 تا 14 و روزهای کاری در این فاصله تا ساعت 16 فعال هستند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی افزود: شهروندان با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و پیش بینی افزایش مراجعات تا حد امکان موضوع را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی ادامه داد: هم اکنون در 20 شهرستان خراسان رضوی 30 مرکز معاینه فنی خودرو وجود دارد که با 43 خط فعال هستند و از این تعداد پنج مرکز با 16 خط معاینه فنی در مشهد دایر است.
او در ادامه همچنین گفت: با توجه به راه اندازی سامانه پلاک خوان توسط دوربینهای ترافیک شهری از اردیبهشت 96 در کلانشهر مشهد تمام خودروهای فاقد برچسب معاینه فنی اعمال قانون می شوند.
وی افزود: در شهرستانهایی که فاقد دوربین ترافیک شهری هستند نیز اعمال قانون توسط پلیس راهور طبق روال و ضوابط قانونی انجام می شود.
خراسان رضوی 28 شهرستان دارد که از این تعداد 20 مورد دارای مراکز معاینه فنی هستند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.