محمد قانعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس نرخ اقامت در همه هتلهای یک تا پنج ستاره سطح خراسان رضوی و مشهد در ایام نوروز سال آینده بر اساس نرخنامه سال 1395 محاسبه می شود.
وی ادامه داد: این عدم افزایش نرخ اقامت با هدف حمایت از مسافران، در جهت ترقیب آنان برای اقامت در هتلها و بهره مندی از خدمات این واحدها در ایام تعطیلات نوروز پیش رو صورت می گیرد.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: علاوه بر این در هفته دوم تعطیلات نوروزی از سوی هتلهای مشهد اعلام تخفیف به منظور جذب بیشتر مسافران نیز صورت می گیرد.
وی افزود: همچنین مسافرانی که از طریق رزرواسیون الکترونیکی اقدام به رزرو هتل محل اقامت خود نمایند از نرخهای پائین تر و تخفیفهای بیشتر بهره مند می شوند.
قانعی به آمادگی کامل هتلها در مشهد برای میزبانی و پذیرایی از مسافران نوروزی اشاره و بیان کرد: هم اکنون هتلهای مشهد از آمادگی لازم و کافی برای بهترین میزبانی بهره مند هستند.
وی ادامه داد: نوروز سال 96 تعداد 206 هتل یک تا پنج ستاره با ظرفیت 75 هزار نفرشب در شرایط پیک میزبانی زائران و مسافران را در مشهد بر عهده دارند.
52 درصد هتلهای کشور در خراسان رضوی و مشهد مشغول فعالیت هستند. از همین جهت این استان رتبه نخست فعالیت هتلها را در سطح ایران دارد.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.