نشست خبری سازمان آتش نشانی ویژه چهارشنبه آخر سال، جلسه کمیته پیشگیری از حوادث این آیین نیز دو برنامه خبری است که امروز در آستانه چهارشنبه سوری در مشهد برگزار می شود.
سومین سمینار بین المللی پیشگیری و درمان سرطان، مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد آیت الله واعظ طبسی از دیگر رویدادهای خبری امروز مشهد است.
کلنگ زنی اولین باغ ایرانی – اسلامی و کاشت نهال با نام نوزادان مشهدی و تحویل شناسنامه درخت به والدین آنها، همایش آب، زندگی و رسانه با سخنرانی هادی خانیکی در دانشگاه فردوسی مشهد از جمله برنامه های خبری امروز است.
دستگاههای اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکتهای دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 37681062 و 37681061 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع داده یا به شماره نمابر 37681060 ارسال کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، در سایت استانی ایرنا به نشانی اینترنتی http://www.irna.ir/rkhorasan منتشر می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به آدرس telegram.me/irnamashhad نیز برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری راه اندازی شده است.
خبرنگار:فاطمه یوسفی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
1906/507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.