*روزنامه خراسان
این روزنامه عنوان 'واکنشها به مصوبه افزایش حقوق مدیران'را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است. عکس صفحه نخست این شماره خراسان نیز به تصویری از اجتماع عزاداران فاطمی اختصاص دارد و عنوان 'عطر ایثار و شهادت در اجتماع عزاداران فاطمی' در کنار آن درج شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان اصلی صفحه نخست این ویژه نامه به نقل از رئیس مدیریت بحران راه و شهرسازی خراسان رضوی آورده است: بحران فرونشست در پنج شهرستان'
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز تصویری از اجتماع عزاداران فاطمی در مشهد است که عنوان 'تشییع 6 شهید سالهای حماسه بر دوش عزاداران فاطمی' آن را همراهی می کند.

* روزنامه قدس
این روزنامه نیز 'تحریمهای جدید آمریکا علیه ایران' را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است. عکس صفحه نخست قدس نیز به ویژه نامه منتشر شده از سوی این روزنامه با محوریت سالگرد رحلت آیت الله واعظ طبسی اختصاص دارد.

* ویژه نامه استانی قدس
ویژه نامه خراسان رضوی روزنامه قدس نیز عکس و تیتر نخست صفحه اول خود را به تشییع پیکرهای 6 شهید دوران دفاع مقدس اختصاص داده و عنوان 'عطر شهدای گمنام در سوگواری عظیم فاطمیون مشهد' را در کنار آن درج کرده است.

*روزنامه شهرآرا
این روزنامه نیز تیتر و عکس نخست خود را به اجرای طرح 'اسباب خوشحالی' در آستانه سال نو اختصاص داده است و عنوان 'هدیه ای برای همسایه' را منتشر کرده است.

*روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه نیز تیتر برجسته صفحه نخست خود را با عنوان 'افزایش 35 درصدی فرزندخواندگی در کشور' برگزیده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از دستان پشت میله های زندان اختصاص دارد که با عنوان 'رهایی با دستان خالی' و آزادی یک نوجوان محکوم به اعدام خبر می دهد.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.