به گزارش ایرنا، این دیدار که از ساعت 16 در ورزشگاه شهدای مدافع حرم با حضور پرشور تماشاگران مشهدی آغاز شد در نهایت با نتیجه سه بر دو به نفع تیم فرش آرا به پایان رسید.
تیم فرش آرا که هفته گذشته نتوانسته بود نتیجه لازم مقابل دبیری تبریز را کسب کند با انگیزه ای مناسب برای کسب سه امتیاز بازی مقابل طرح توسعه الوند پای به میدان این دیدار گذاشت.
نیمه نخست این دیدار با یک بازی ایده آل توسط فرش آرا آغاز شد و در دقیقه دوم رحمان سارانی توانست دروازه تیم طرح توسعه الوند را باز کند.
بعد از این گل موقعیت های بسیار زیادی توسط تیم فرش آرا بر روی دروازه حریف ایجاد شد اما در نهایت نیمه نخست با تک گل فرش آرا به پایان رسید.
نیمه دوم این تیم طرح توسعه الوند بود که بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد و در نهایت توانست در یک ضد حمله با گل حمیدرضا کریمی نتیجه بازی را مساوی کند.
بعد از این گل تیم طرح توسعه الوند فشار خود را به روی دروازه فرش آرا بیشتر کرد و توانست توسط حامد عبداللهی به گل دوم خود برسد.
تیم فرش آرا بعد از دریافت گل دوم حملات خود را به روی دروازه حریف بیشتر کرد و در نهایت قدرت بهادری توانست با یک شوت از راه دور دومین گل فرش آرا در این دیدار به ثمر برساند.
در دقایق پایانی این بازی شهرام شرف زاده گل سوم و پیروزی بخش تیم فرش آرا مشهد را وارد دروازه حریف کرد.
تیم فرش آرا چهارشنبه 18 اسفند ماه در آخرین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال به مصاف شهرداری ساوه می رود.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.