یکی از کارگران این طرح روز چهارشنبه به خبرنگار گفت: حقوق کارگران از آذرماه سال جاری تاکنون پرداخت نشده است.
نوید خلیلی افزود: بر اساس اعلام کارفرما، حقوق ماه های آذر و دی هفته آینده و عیدی، پاداش و حقوق ماه های بهمن و اسفند سال آینده پرداخت می شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طبق اعلام شرکت ملی فولاد ایران اعتبارات طرح پرداخت شده و این شرکت به پیمانکاران بدهی ندارد.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: پیگیری ها برای رفع مشکل و پرداخت حقوق کارگران در حال انجام است.
فرماندار جوین نیز گفت: حقوق عقب افتاده کارگران طرح پارس فولاد سبزوار طی هفته آینده پرداخت می شود.
حسین جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگران این طرح زیر نظر پیمانکاران 2 شرکت در حال فعالیت هستند که با هماهنگی های انجام شده با مسئولان این شرکت ها، مقرر شد حقوق عقب افتاده ماه های آذر، دی و بهمن این کارگران پرداخت شود.
وی خاطرنشان کرد: از طریق نمایندگان مردم جوین و سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری های مناسب برای تامین اعتبار مورد نیاز در راستای پرداخت حقوق های عقب افتاده این کارگران انجام شده است و به زودی این معوقات پرداخت می شود.
طرح پارس فولاد سبزوار سال 1382 در زمینی به وسعت 276 هکتار در 70کیلومتری غرب سبزوار با پیش بینی سرمایه گذاری 16 هزار میلیارد ریال در محدوده شهرستان جوین آغاز شد.
این طرح دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در بخش احیا و 40 درصد در کل پروژه است.
این کارخانه پس از بهره برداری ظرفیت تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی را خواهد داشت.
برای تکمیل این طرح تاکنون پنج هزار میلیارد ریال هزینه شده و هم اکنون حدود 370 کارگر در دو شرکت پیمانکاری صفا فولاد و انرژی گستر در این طرح مشغول به کار هستند.
8144/7500/6012خبرنگار:جواد پورسخاوت **انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.