قاضی علی اکبر احمدی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرد 31 ساله روز گذشته با مراجعه با یکی از کلانتری های مشهد به این جنایت اعتراف کرد.
وی بیان کرد: این فرد اعتراف کرده است که در پی مجروح شدن پدرش با ضربات چاقو توسط یکی از طرف های درگیر در نزاع طایفه ای در مقابل محل سکونتشان در خرم آباد، اقدام به تیراندازی با سلاح کلاشینکف کرده است .
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تصریح کرد: این متهم اعتراف کرد که پدرش پس از تیراندازی یاد شده و اصابت تیر به یکی از افراد طرف مقابل، سر وی را بریده و به قتل می رساند.
وی افزود: متهم در اعترافات خود گفته است که پدرش 3نفر را در جریان این نزاع به قتل رسانده است.
احمدی نژاد با بیان اینکه براساس اعتراف این متهم در مجموع چهار فقره قتل در جریان این پرونده به وقوع پیوسته است، افزود: متهم پس از انجام این جنایت دچار عذاب وجدان می شود و از آنجا که از ادامه نزاع های طایفه ای در استان خود هراس داشته برای اعتراف به این اقدام به مشهد سفر می کند.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد یادآورشد: بدلیل آنکه محل این جنایت در شهرستان خرم آباد بوده است لذا متهم به همراه پرونده قضایی تشکیل شده امروز (دوشنبه) به دادسرای عمومی و انقلاب خرم آّباد منتقل می شود.
نزاع طایفه ای یاد شده روز شنبه 23 بهمن ماه سال جاری در شهرستان خرم آباد اتفاق افتاد بود.
7505/ 6012 خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشرکننده : علی حیدرشاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.