به گزارش ایرنا، این نشست ساعت 18:30 در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، نخستین مجمع سالیانه سازمان بسیج رسانه با حضور مدیران و خبرنگاران رسانه های استان، کنگره شهدای دانشجوی خراسان رضوی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همایش چالش ها و مشکلات بیمه های پایه درمانی از دیگر رویدادهای خبری امروز در مشهد است.
سلسله نشست های بیداری دانشجویی با سخنرانی فواد ایزدی و ابراهیم فیاض استادان دانشگاه تهران، دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با امام جمعه مشهد، بیست و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران، مراسم استقبال از دانش آموزان برگزیده کشور در مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه ای ایران، مراسم گرامیداشت روز وکیل و نشست تخصصی نقد و تحلیل آثار سینمایی پنجمین جشنواره بین المللی فجر نیز امروز در مشهد برگزار می شود.
نشست خبری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، نشست طرح موانع و مشلات مالیاتی اصناف با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، همایش 'فضای مجازی، اندیشه و عمل'، چهارمین همایش بصیرتی هیات مدافعان حریم ولایت صالحین و مسابقات حفظ و قرائت قرآن طلاب اهل سنت از دیگر رویدادهای خبری روز پنجشنبه در مشهد است.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکتهای دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 37681062 و 37681061 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع داده یا به شماره نمابر 37681060 ارسال کنند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به آدرس telegram.me/irnamashhad نیز برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری راه اندازی شده است.
3027 / 6053 خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.