به گزارش عصر دوشنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان و اولین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مدیون شهدای عزیزی است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند، افزود: ما علاوه بر اینکه به اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم، باید در راستای تحقق این مهم نیز تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه برای پیشبرد بهتر کار، برنامه زمان‌بندی مشخص مورد نیاز است، ادامه داد: از زمانی که کنگره آغاز می‌شود باید در قالب فیلم‌های کوتاه و مناسب برگزاری کنگره در رسانه ملی و استانی تبلیغ شود و با کمک صدا و سیما فضای استان به سوی این کنگره برود.
وی گفت: باید توجه داشته باشیم که تامین مالی در سطح استانی و تامین مالی دستگاه‌ها در سطح ملی باید دنبال شود و دستگاه‌ها از سطح ملی مطالبه کنند.
رزم‌حسینی افزود: شهدا متعلق به همه هستند ما محوریت شهدا را حضرت امام رضا (ع) قرار داده‌ایم لذا همه استان باید درگیر شوند و در این راستا امکانات استانی هم باید درنظر گرفته شود. بر این اساس همه دستگاه‌ها و حتی نهادهای غیر دولتی برای برگزاری بهتر این کنگره کمک کنند.
وی ادامه داد: باید پیش‌بینی حوادثی از قبیل بحران‌ها را در اجرای کنگره مد نظر داشته باشیم تا کنگره تحت تاثیر این حوادث قرار نگیرد.
وی گفت: با توجه به نقش محوری خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس، علاقه‌مندیم یک کنگره در شأن استان برگزار شود.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در این نشست گفت: بنا داریم از هدایت‌های مسوولین کمیته‌ها در این زمینه به صورت تخصصی استفاده کنیم. 
سردار نظری افزود: باید تدبیر شود تا در ۲ بخش مربوط به تولید و پخش، زمان را بتوانیم به نحو احسن مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: در برخی کمیته‌ها برنامه‌ها باید به سرعت معین شود تا تراکم برنامه‌ها در یک زمان محدود را شاهد نباشیم.
در این نشست گزارشی از برنامه‌های کمیته‌های اصلی مرتبط با کنگره ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی ارائه شد و برخی روسای کمیته‌ها به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون اقدامات انجام شده پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.