دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز یکشنبه به نقل از دکتر "محمد حسین بحرینی" در نشست کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا افزود: وضعیت خوب خراسان رضوی در ارتباط با کرونا در مقایسه با دیگر استان‌های کشور، نشان‌دهنده تلاش‌های ایثارگرانه و دلسوزانه ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی بوده است.
وی اضافه کرد: خراسان رضوی در  مقابله با ویروس کرونا به‌ صورت علمی عمل کرده و از ظرفیت بخش‌های علمی به‌ خوبی بهره برده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مشهد نتایج خوبی در بحث مبارزه با کرونا گرفته و از کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی می‌خواهیم دلایل علمی این افتخار حاصله را تدوین کرده و به بهترین شکل ممکن اطلاع‌رسانی کنند.
بحرینی افزود: کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا اقدامات قابل توجهی در طول مدت ۸۰ روز مبارزه با کرونا داشته که از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مبارزه با کروناست.
وی اضافه کرد: در  مقابله با کرونا از روز نخست به‌جای اکتفا به دستورالعمل‌های ابلاغی، به ‌صورت ویژه در این مبحث ورود پیدا کردیم و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا حاصل تصمیم‌گیری‌های کمیته علمی بوده است و این مصوبات از سوی مقامات ارشد استانی به مجموعه‌های مختلف ابلاغ شد.
هم اکنون افزون بر ۷۵ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارد و به بقیه این جمعیت توسط دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.