وحید مبین مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بهره‌برداری قطار شهری، اظهار کرد: قطار شهری تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل است، لذا ما پیشنهادات خود را مبنی بر راه‌اندازی مترو به شهرداری اعلام کرده‌ایم و فردا در صحن علنی شورای شهر بررسی و تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌بردای قطار شهری مشهد افزود: در هر وضعیتی که قطار شهری راه‌اندازی شود پروتکل ثابت داریم و این پروتکل‌ها، طبق دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی پیشگیری از کرونا است که به ما ابلاغ شده است.

وی در خصوص پروتکل‌های بهداشتی بهره‌برداری قطار شهری، ابراز کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قطار شهری اعمال و صندلی‌های ایستگاه‌ها و داخل مترو علامت‌گذاری شده است.

مبین مقدم ادامه داد: تجهیزات حفاظتی نیز در اختیار پرسنل قرار گرفته و پوسترهای اطلاع‌رسانی و آموزشی به مسافران را به صورت کلیپ و تصاویر، بارگذاری و آماده کرده‌ایم.

وی در خصوص تجهیز ایستگاه‌ها به تسهیلات اقلام بهداشتی، عنوان کرد: با توجه به اینکه استفاده از ماسک و دستکش در وسایل حمل و نقل عمومی الزامی است، ما نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم و همکاران ما در حال پیگیری تأمین ماسک و اقلام بهداشتی و همکاری با تولیدکنندگان هستند تا بتوانیم به طور حداکثری در ایستگاه‌ها فروش ماسک و دستکش را داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1424428
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.