محمد فرزانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس این مصوبه قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز ۲۵۰ هزار ریال، قیمت هرکیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۲۲۰ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه دو ۱۶۰ هزار ریال است.

وی اظهار داشت: واحدهای صنفی قناد در سطح شهر مشهد موظف هستند شیرینی ویژه ماه رمضان را با قیمت مصوب عرضه کرده و پروتکلهای بهداشتی به ویژه پوشیدن ماسک و دستکش و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند در غیر این صورت تخلفات با گشتهای بازرسی و شکایات مردمی پیگیری و با متخلفان برخورد می‌شود.

رییس اتحادیه صنف شیرینی‌سازان مشهد گفت: از آنجا که سودجویان در چنین ایامی تلاش می‌کنند با تولید زولبیا و بامیه غیربهداشتی و عرضه آن در سوپرمارکتها و سایر مغازه‌ها، منفعتی برای خود کسب کنند به شهروندان توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود زولبیا و بامیه را فقط از قنادی‌ها خریداری کنند.

فرزانی افزود: ۷۰۰ واحد صنفی از این اتحادیه پروانه کسب دارند و ۱۰۰ واحد صنفی هم در شرف گرفتن پروانه کسب هستند و قنادی‌های مشهد بدون محدودیت ساعات کاری با رعایت پروتکلهای بهداشتی در طول شبانه روز دایر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.