محمد قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این کارگروه خیریه، برای کمک به نیازمندان سه مرحله برنامه‌ریزی شده که در مرحله نخست ۷۰ بسته و در مرحله دوم نیز بیش از ۱۰۰  بسته بهداشتی شامل ماسک، یک بطری مایع ضدعفونی سطوح، یک بطری مایع دستشویی، بروشور آموزشی و صابون بین افراد واجد شرایط توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان ادامه داد: سومین مرحله از برنامه های این کارگروه به تهیه بسته غذایی اختصاص یافته است که به مرور در ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: پویش "زندگی دست یاری‌گر توست" نه تنها دانشجویان بلکه بسیاری از کارکنان معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه را همچون گذشته پای کار آورده است و همه در کنار هم به دنبال آن هستیم تا به سهم خود چراغ امید را همیشه روشن نگه داریم.

پویش دانشجویی مقابله با کرونا با مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با نام "زندگی دست یاری‌گر توست" با حضور دانشجویان داوطلب و با هدف کمک رسانی به نیازمندان برای شکست بیماری کرونا شکل گرفته است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.

 این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی شهر تربت‌حیدریه و ۲۰ دستگاه تخت بیمارستانی در شهر فیض‌آباد، مرکز شهرستان مه‌ولات دارد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به  پنج هزار و ۶۵۰ تن رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.