حسن مونسان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۳۸ بانک و موسسه مالی اعتباری استان، چهار بانک یا موسسه عضو شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی نیستند و اطلاعات آنها در اختیار این شورا قرار ندارد.

وی ادامه داد: از ۳۴ بانک یا موسسه مالی اعتباری عضو این شورا نیز ۱۰ بانک و موسسه اطلاعات خود را به شورا ارایه نمی‌دهند و دلیل خود را نداشتن مجوز از مدیریت مرکزی آن بانک یا موسسه در تهران اعلام می‌کنند.

وی گفت: در نشست امروز شورای هماهنگی بانک‌های استان، استاندار خراسان رضوی به تمام بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری هشدار داد که بعد از اتمام فرصت یک ماهه در صورت ندادن اطلاعات مورد نیاز به این شورا بر اساس تصمیمات ستاد تدبیر استان با آنها برخورد خواهد شد.

مونسان افزود: جمع منابع سیستم بانکی استان در پایان ۱۱ ماه سال گذشته یکهزار و ۸۲ میلیارد ریال بود و میزان تغییر منابع موثر سیستم بانکی استان نسبت به پایان سال قبل از آن ۲۶ درصد می‌باشد.

وی ادامه داد: جمع تسهیلات پرداختی سیستم بانکی خراسان رضوی در پایان ۱۱ ماه سال گذشته ۳۵۹ هزار میلیارد ریال، نسبت مصارف به منابع بانک در استان ۷۱.۱۱ درصد و نسبت مطالبات به تسهیلات ۵.۷۶ درصد و نسبت منابع ارزان قیمت به کل منابع بانکی استان ۲۲.۳۶ درصد بود.

وی گفت: مانده منابع موثر سیستم بانکی خراسان رضوی در پایان ۱۱ ماه سال گذشته یکهزار و ۵۱ میلیارد ریال و مانده تسهیلات ۶۳۵ هزار میلیارد ریال بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.