محمد رضا حیدری روز پنجشنبه در جریان بازدید از محل بسته‌بندی ١٠ هزار بسته‌ بهداشتی ویژه توزیع در مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد افزود: اقدام بسیار ارزشمندی را توسط خیرین و جوانان دلسوز و علاقه‌مند مشهدی شاهد هستیم که با کمک سازمان بازآفرینی شهرداری و دفاتر توسعه محله در حال انجام است.

وی ادامه داد: توزیع این بسته‌ها بین ۹ هزار نفر از ساکنان مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی در این شرایط بحرانی بسیار کارساز و حائز اهمیت است.

وی گفت: مشاهده چنین شور و نشاط و نوع‌دوستی بین دختران و پسران جوان این شهر که با کمک خیرین و مدیریت شهری گردهم آمده‌اند تا این روزها یاری‌رسان همشهریان خود باشند و آنها را تنها نگذاشته‌اند، تاثیرگذار و امیدوارکننده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ایجاد چنین مشارکت‌های اجتماعی و برقراری تعامل مستقیم با مردم، یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل دفاتر تسهیلگری است که این مهم به خوبی محقق شده و سرمایه اجتماعی ارزشمندی برای مدیریت شهری و دفاتر توسعه محله ایجاد کرده است. 

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در توزیع این بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده ادامه داد: از تمامی خیرین، علاقه‌مندان و همه افرادی که به هر نوعی می‌توانند در تهیه و توزیع این بسته‌ها مشارکت داشته باشند و نقش‌آفرینی کنند، دعوت می‌کنیم تا به این مجموعه بپیوندند.

وی با قدردانی از فعالیت‌های داوطلبانه و اثرگذار طلاب و جامعه روحانیت در پیشگیری از شیوع کرونا گفت: این قشر از جامعه نیز خدمات اجتماعی و بهداشتی مفیدی ارائه کرده‌ و با حضور فعال و جهادی به یاری مردم آمده‌اند که از تلاش‌ها و زحمات تمامی خیرین، جامعه روحانیت و طلاب، هیات های مذهبی، سمن‌ها، تشکل‌های مردمی که داوطلبانه در این روزها به یاری هموطنان و همنوعان خود شتافته‌اند، تشکر می‌کنم و دست یکایک آنها را به گرمی می‌فشارم.

تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۷۱۱ نفر رسیده و تعداد جانباختگان بیماری کرونا در این استان نیز ۶۶ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.