به گزارش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این انتخابات چهار نفر به نام‌های آرزو حیدریان، محمود سلطانی، عباس شجاعی و مهران روحبخش نامزد تصدی ریاست هیات بودند که شجاعی در این انتخابات حضور نداشت.

براساس این گزارش از مجموع ۱۲ رای، سلطانی سه رای و روحبخش ۹ رای کسب کرد و حیدریان نیز نتوانست رایی به دست آورد، لذا روحبخش با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان رضوی انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این مجمع چهارمین مجمعی است که در طول این هفته برگزار می‌شود و هفته آینده نیز مجمع انتخاب رییس هیات سوارکاری را برگزار خواهیم کرد تا قبل از پایان سال تمام هیات‌ها با رییس اداره شود.
فرزاد فتاحی افزود: خیرین حمایت خوبی از ورزشکاران این هیات انجام داده و شرایط را برای این عزیزان به خوبی فراهم نمودند.
این مجمع انتخاباتی در پی استعفای حجت الله اسدی رییس سابق این هیات برگزار شد.

هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا در زمینه فعالیت‌های ورزشی بیماران دیابتی، هموفیلی، ام. اس، همودیالیز و تالاسمی و افراد دارای پیوند عضو فعالیت دارد.

پیش از این، هیات ورزش بیماران خاص استان جامعه هدف این هیات ورزشی را سه هزار بیمار پیوند عضو، حدود ۸۰۰ بیمار تالاسمی، هزار و ۲۰۰ بیمار هموفیلی، چهار هزار و ۸۰۰ بیمار مبتلا به ام.اس، چهار هزار و ۲۰۰ بیمار همودیالیزی و ۱۰ هزار بیمار دیابتی اعلام کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.