حجت الاسلام جمال ایزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون در این چارچوب 31 هزار و 600 نفر در 65 پایگاه بقاع متبرکه و مسیرهای منتهی به مشهد پذیرایی شده اند. همچنین تاکنون در این ایستگاهها به 19 هزار و 700 زائر پیاده رضوی امکان اسکان و به 19 هزار و 500 نفر غذای گرم داده شده است.
وی ادامه داد: تاکنون 880 نفر از زائران پیاده رضوی نیز در ایستگاههای اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خدمات درمانی دریافت کرده اند.
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: علاوه بر ارائه خدمات رفاهی در ایستگاههای این اداره کل 100 نفر مبلغ مذهبی به ایستگاهها اعزام شده اند تا ارائه دهنده خدمات فرهنگی نظیر برگزاری جلسات سخنرانی و تشکیل حلقه های معرفت باشند.
وی افزود: 50 هزار قلم فرهنگی در ایستگاههای این نهاد برای توزیع بین زائران پیاده رضوی در نظر گرفته شده اند که شامل نقشه راه، آلبوم صوتی، چفیه، جانماز، پیشانی بند و سجاده می شود.
حجت الاسلام ایزدی گفت: ارائه خدمات در ایستگاههای اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تا زمانی که زائران پیاده رضوی در این استان حضور داشته باشند ادامه می یابد.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.