مهری رفعتی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان جنوبی افزود: در خبرگزاری همه با علاقه مندی و آگاه به این مسئولیت که خاص و عمیق اس ، کار می کنند بنابراین قبل از همه باید تلاش کنیم بر مخاطب اثربخش باشیم.
به گزارش ایرنا رفعتی اظهار کرد: کار خبری یکی از مشاغل سخت است و گام نهادن در این مسیر سخت؛ علاقمندی، عشق و از خودگذشتگی می خواهد که انصافا در مراکز و دفاتر استانی ایرنا کاملا این علاقه و از خود گذشتگی قابل مشاهده است.
وی اضافه کرد: ایرنا بگونه ای خانه اول ماست و اگر در خانه، همدلی، آرامش، صبوری و ابتکار عمل وجود نداشته باشد نمی توانیم این شغل را آنطور که شایسته است، ادامه دهیم.
وی با تاکید بر اینکه مخاطرات استان باید به مردم و مسئولان گوشزد شود، یادآور شد: ذهن فرار یک روزنامه نگار می تواند در این زمینه با تهیه و تنظیم گزارش و اخبار موثق به مسئولان کمک کند. ایرنا تمام قد در اختیار اهداف نظام و دولت جمهوری اسلامی است.
رفعتی با بیان اینکه هیچکس مانند خبرنگاران نمی تواند عملکرد مسئولان را ثبت، گزارش و مشکلات مردم را پیگیری کند، گفت: نخستین وظیفه ما این است که نگذاریم شغل مقدس روزنامه نگاری با مسئله افراط و تفریط لکه دار شود. صداقت در انعکاس خبرها برگ برنده ایرنا در این مدت بوده است.
وی افزود: همزمان که شما به مشکلات استان می پردازید باید با معرفی ظرفیت ها، پتانسیل ها و پیشرفت ها استان را به مردم معرفی کنید و اینگونه است که خبرگزاری می تواند با گام نهادن در راه تولید با کشف و پرداختن به موضوع ها و مسایل منطقه به توسعه همه جانبه کشور کمک کند.
در این آیین از زحمات عباسقلی اشکوری جیری تقدیر و رسول محمد حسنی به عنوان رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان جنوبی معرفی شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*6054*خبرنگار - رقیه محمدی * انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.