علی ناصری روز دوشنبه در همایش ارتقای سلامت زنان (سبک زندگی اسلامی) به مناسبت هفته سلامت روان در بیرجند افزود: بانوان زیربنای جامعه و خانواده هستند و نقش های متعددی در طول زندگی به عهده دارند.
وی گفت: گاهی اوقات کار در محیط جامعه سبب بروز مشکلاتی در بدنه زندگی بانوان می شود که قابل جبران نیست.
وی بیان کرد: اگر بانوان برای ایفای نقش در اجتماع بخواهند جزئی از جامعه سازمانی، اجرایی و مدیریتی باشند باید به نحوی برای به تعادل رساندن فعالیت ها برنامه ریزی شود که در نقش آنها تداخل ایجاد نشود.
به گزارش ایرنا ناصری گفت: بانوانی که در محیط خارج از خانه مشغول فعالیت هستند به دلیل اینکه در ساعات روز فرصت کمتری می توانند به خود و خانواده اختصاص دهند و نقش هایی در محیط کار برای آنها تعریف شده حتما باید تعادل لازم بین کار و زندگی داشته باشند.
وی عنوان کرد: نباید اجازه داد فعالیت های روزمره محیط کار باعث صدمه رساندن به سلامت روانی و جسمی بانوان شود تا توانایی، قوت و قدرت لازم برای ایجاد نقش های مادری و همسری در خانواده را نیز داشته باشند.
فرماندار بیرجند افزود: هدف ما و همه تلاشگران عرصه سلامت این است که برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف ارایه آخرین یافته های مورد نیاز در این زمینه، برای ایجاد تعادل در زندگی روزمره و محیط کاری بانوان بکوشیم.
وی اظهار کرد: امروز عوامل زیادی سبب ناراحتی های روحی و جسمی بانوان در محیط کار و منزل شده که باید این عوامل بررسی و ریشه یابی شود و نخستین گام در این زمینه آگاهی بخشی است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار - رقیه محمدی * انتشار - رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.