حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: وقتی اشغالگران بر ملتی مسلط شوند، بر همه امور و شئونات آن ملت تاثیر می گذارند و تجربه حضور استعمار در کشورهای اسلامی نشان داده که اشغالگران، جامعه پاک و منزه و صادق را به جامعه معتاد به تریاک تبدیل کردند.
وی یادآور شد: وقتی در جامعه اسلامی فرزندان ابوسفیان یا مروان بن حکم حاکم شوند، فرهنگ آن جامعه را نابود و ارزش و معنویات مردم را نابود می کنند.
وی تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) در حدیثی بیان می کنند روزگاری فرا می رسد که جوان ها فاسد شده و امر به معروف و نهی از منکر ترک می شود و حتی برای انجام کار زشت تبلیغ راه می اندازند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر جوانان به عنوان موثرترین عنصر جامعه فاسد شوند، جامعه بی تفاوت ایجاد می شود.
وی افزود: پیامبر اسلام (ص) در حدیثی می فرمایند در روزگاری که فکرها منحرف شود کار خوب به شکل بد و کار بد به شکل خوب دیده می شود.
عبادی بیان کرد: امروز ما با این صحنه مواجه هستیم و باید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر از اندیشه و ناموس ملت دفاع کنند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم گفت: بعد از ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر، شوراهای مربوط در 70 اداره استان تشکیل شده است.
سردار علی قاسمی افزود: همچنین شورای امر به معروف و نهی از منکر در 30 مسجد خراسان جنوبی و پنج حوزه علمیه نیز تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: 700 نفر از استان آموزش های امر به معروف و نهی از منکر را فرا گرفته و یکهزار و 500 نفر ثبت نام کرده و در مرحله گزینش هستند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، تذکر لسانی را در دستور کار قرار دهیم.
وی افزود: در بسیج و سپاه استان 72 برنامه دفاع مقدس در 700 نقطه اجرایی می شود و این برنامه ها در قالب برپایی نمایشگاه ها، رزمایش و سخنرانی ها برگزار می شود.
*7559*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.