به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، دادستان بیرجند وقوع تصادف های هولناک در جاده های استان را به عنوان یک دغدغه مطرح کرد و گفت: بارها به طور نامحسوس از وضعیت جاده های استان بازدید کردم و دریافتم که مسئولان مربوطه باید تلاش مضاعفی برای جذب اعتبار و تسریع در دوبانده سازی جاده ها داشته باشند.
سید حسین مقدس، افزود: بارها به صورت کتبی و شفاهی به مدیران دخیل در امر جاده سازی و حمل و نقل نسبت به وقوع تصادف ها هشدار داده ایم اما باز هم خبرهای تلخ و دردناکی از جاده های استان مخابره می شود.
وی با بیان اینکه وظیفه قانونی دادستانی پیگیری لازم برای احقاق حقوق عامه مردم است اظهار کرد: علاوه بر ارایه هشدارهای لازم برای رفع نواقص جاده ای، به منظور بهره برداری از قسمت های جدید دوبانده سازی تا نیمه اول مهر ماه به مدیران مربوط مهلت داده شد و اگر تصادفی در جاده ای رخ دهد که باند دوم آن احداث شده و آماده بهره برداری باشد و سهل انگاری و قصور اداره مربوط محرز شود مدیران را احضار خواهم کرد.
مقدس تصریح کرد: برای امنیت بیشتر کاربران جاده ای طرح کامیون ممنوع با هماهنگی پلیس راه از ساعت 14 جمعه تا 22 اجرا می شود.
وی بیان کرد: به زودی بازدید میدانی با حضور مدیران مربوطه از جاده های استان به عمل خواهدآمد.
به این پایگاه خبری در طی 24 ساعت گذشته و در کمتر از 10 ساعت در 2 جاده استان هفت نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ حسین رضایی فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفته بود: بر اثر وقوع 2 حادثه رانندگی شامل برخورد یک دستگاه پراید با کامیون در جاده بیرجند - اسدیه و نیز واژگونی یک خودرو در جاده سربیشه - بیرجند، 6 نفر کشته و 6 نفر مجروح شدند که بر اساس اخبار گویا یک نفر دیگر از مصدومان هم جان باخته است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215* 6054* خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.