سروان محمد فاطمی نسب روز دوشنبه در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان افزود: برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، ویزیت رایگان بیماران نیازمند، برگزاری جلسات نهضت روشنگری، پیاده‌روی خانوادی، غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، رژه موتوری، اعزام سخنران به مدارس و خاطره گویی رزمندگان در مناطق شهری و روستایی از مهمترین این برنامه هاست.
وی از برگزاری رژه 31 شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهر اسدیه خبر داد و گفت: برگزاری باشکوه این برنامه محوری نیازمند همکاری سایر دستگاه هاست.
وی دفاع مقدس را یکی از شعائر الهی دانست و اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور فرهنگ ایثار و شهادت است که باید با برگزاری برنامه های مختلف این فرهنگ غنی را به نسل آینده منتقل کنیم.
فاطمی نسب یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه از خودگذشتگی و جانفشانی شهیدان، ایثار مردم ایران و تدبیر حضرت امام خمینی(ره) در اداره امور جنگ و کشور است.
به گفته وی هشت سال دفاع مقدس با فرهنگ شهادت طلبی، انقلابی و جهادی یادآور از جان گذشتگی رزمندگان اسلام با الهام از فرهنگ عاشورایی است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار درمیان هم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور روحیه سلحشوری و شهادت طلبی رزمندگان اسلام است، گفت: معنویت جبهه ها، استقامت و شجاعت رزمندگان و بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی از مهمترین ویژگیی ها دوران دفاع مقدس است.
محمد حسین ملاکی اظهار کرد: در پیروزی هشت سال دفاع مقدس تمام اقشار مردم نقش خود را به خوبی ایفا کردند امروز وظیفه ماست که برای سربلندی نظام اسلامی تمام تلاش خود را بکار گیریم.
وی یادآور شد: این هفته یادآور مجاهدت و ایستادگی ملتی است که با تمام وجود در مقابل ستمگری های استکبار جهانی ایستاد و با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان غیورش، پرچم سرافرازی و اقتدار را به اهتزاز درآورد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556 *6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.