به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این پیام آمده است:
به نام آنکه هستی نام از او یافت
خداوند سبحان را شاکرم که به این بنده حقیر، توفیق عنایت فرمود تا بخشی از عمر خویش را به خدمتگزاری برای مردم شریف و بزرگوار خراسان جنوبی سپری نموده و همواره سعی نمودم با استفاده از تمامی توان و تجربیات خویش، در خدمت صادقانه به مردم نجیب و عزیز این استان، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننموده و در همه حال، با تمامی اهتمام خویش در اجرای اعتقاد به برنامه های دولت محترم تدبیر و امید، به خدمتگزاری بپردازم و در راستای حسن انجام امور و وظایف محوله، تنها به خشنودی حضرت حق و رضایت مردم اندیشیده ام؛ چراکه خداوند تبارک و تعالی، بیش از همه شاهد و ناظر نیات و اعمال ما است.
این پیام می افزاید: اینک در پایان دوره خدمتم در خراسان جنوبی، ضمن سپاس از مردم فرهیخته وبزرگوار استان،رسانه ها و خبرنگاران، مدیران، نخبگان سیاسی و اجتماعی همراه دولت و سازمان های مردم نهاد؛ از کاستی های احتمالی عذرخواهی نموده، سخت بر این باورم که اگر قصوری از من سر زده، از روی سهو بوده و با اعتقاد به بزرگ منشی شما عزیزان، چشم بر گذشتتان دارم.
پرویزی ادامه داد: ضمن تبریک به برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر محمدمهدی مروج الشریعه، استاندار جدید خراسان جنوبی، از درگاه قادر متعال، برای ایشان و شما مردم شریف و مسئولین خدوم استان، سعادت، سلامت و طول عمر باعزت مسئلت می نمایم. در سایه سار حریم امن الهی، لحظه لحظه های زندگی تان همواره سرشار از خیر و برکت باد.
آیین تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی عصر امروز (یکشنبه) با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار می شود.
«محمد مهدی مروج ‌الشریعه» به عنوان استاندار خراسان جنوبی در جلسه 22 شهریور ماه جاری هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری تشکیل شد، به همراه 6 استاندار دیگر از هیات وزیران رای اعتماد گرفت.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.