مراد کرمی روز جمعه در حاشیه آیین اختتامیه این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شهر قاین افزود: پس از بازی نیمه نهایی بین تیم های طلای سرخ قاینات و سپاهان اصفهان (شب گذشته) و واگذاری نتیجه به نفع تیم قاینات تعدادی از بازیکنان و کادر فنی تیم اصفهان به داور بازی اعتراض کردند.
وی خاطرنشان کرد: این حرکت بازیکنان باعث تشنج در سالن شد و با مداخله عوامل انتظامی و هدایت بازیکنان به خارج از سالن خاتمه یافت و تیم هندبال سپاهان اصفهان به دلیل رفتار غیر اخلاقی از ادامه حضور در این مسابقات محروم شد.
مسئول برگزاری مسابقات ادامه داد: بازی رده بندی که قرار بود بین تیم های سپاهان اصفهان و فرازبام دهدشت برگزار شود به دلیل محرومیت تیم سپاهان، با نظر کمیته داوران برگزار نشد و تیم فراز بام دهدشت کهگیلویه و بویراحمد به عنوان تیم سوم
رقابت های هندبال جوانان باشگاه ها و دسته های کشور انتخاب شد.
وی گفت: در این مسابقات 20 تیم حضور داشتند که در مدت هفت روز و با انجام 48 بازی در دو مرحله دوره ای و حذفی با هم رقابت کردند.
تیم های هندبال طلای سرخ قاینات خراسان جنوبی و فلاورجان اصفهان امروز (جمعه) در دیدار پایانی رقابت های هندبال جوانان کشور به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فلاورجان توانست با نتیجه 27 بر 20 میزبان خود را شکست دهد و جام قهرمانی را از آن خود کند.
رقابت های هندبال جوانان باشگاه ها و دسته های کشور از هفدهم شهریور ماه جاری در شهر قاین مرکز شهرستان قاینات آغاز و تیم هندبال طلای سرخ قاینات با سرپرستی محمد خاکسارنژاد و سرمربی حمید ربانی در این رقابت ها در جایگاه دوم ایستاد.
تیم هندبال طلای سرخ قاینات پنجشنبه شب در برابر تیم سپاهان به پیروزی رسید و به فینال رقابت ها راه یافت.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
*7218*3028* خبرنگار- محمدامین زرگر* انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.