علیرضا زمانزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته دولت امسال 54 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 13 میلیارد و 867 میلیون تومان در شهرستان بشرویه افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
وی اظهار کرد: از این مجموع 51 طرح به مرحله بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی سه طرح نیز آغاز می شود.
وی گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری به ترتیب با 16 و 6 طرح، بیشترین پروژه های اجرا شده در هفته دولت را به خود اختصاص داده اند.
فرماندار بشرویه از رشد 22 درصدی تعداد طرح های اجرایی در هفته دولت نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین اعتبار هزینه شده برای طرح های هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.
وی اجرای پروژه گازرسانی به پنج روستای بشرویه را از جمله مهم ترین برنامه های این هفته خواند و گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای کرند، خدآفرید، سرند، اصفاک و جوزردان شروع می شود.
زمانزاده بیان کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای شناساندن و معرفی خدمات دولت و نظام به مردم است.
وی گفت: با توجه به اینکه یکی از مهم ترین اولویت های دولت تدبیر و امید در اجرای طرح ها، خدمت رسانی به نقاط محروم و کم برخوردار است در توزیع اعتبارات و اجرای پرژه ها به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین پرهیز از اسراف و استفاده بهینه و هدفمند از اعتبارات دولتی در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی باید مورد توجه جدی دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
شهرستان بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی بیش از 26 هزار نفر جمعیت دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550*3028*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.