امام جمعه بیرجند در این مراسم گفت: حوزه های علمیه و دانشگاه ها با بررسی روایات اهل بیت (ع) می توانند با مسایل علوم قرآنی و اسلامی، آسیب شناسی و جامعه شناسی بیشتر آشنا شوند.
وی به اشاره به اینکه برای راه اندازی موسسه قرآنی اولوالالباب در بیرجند تلاش زیادی کردم افزود: این موسسه به عنوان حلقه ارتباطی بین من و مردم خراسان جنوبی است تا بتوانم از این طریق خدمت بیشتری به مردم ارایه دهم.
وی با اشاره به اینکه هشت هزار برنامه برای این موسسه قرآنی ضبط شده است، یادآور شد: همواره خواهان رشد و تعالی همه مردم هستم و امیدواریم این موسسه کمکی در این زمینه باشد.
موسسه قرآنی اولولالباب با سه هزار مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در بیرجند ساخته شده است که بخش از هزینه های آن توسط مردم پرداخت شده است.
این موسسه دارای بخش های مختلف از جمله سالن همایش، آشپزخانه مرکزی ، سالن ورزشی، نمازخانه، سالن قرآن و علوم، قرآن و نجوم، قرآن و طب است.
امام جمعه بیرجند اموال موسسه قرآنی اولوالالباب به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال را برای استفاده طلاب حوزه علمیه و امور قرآنی و نیز ششدانگ یک قطعه زمین به مساحت 4 هزار متر مربع به ارزش 650 میلیون ریال را با نیت احداث ساختمان این موسسه واقع در سایت اداری بیرجند با هدف فعالیت‌های قرآنی اعم از پژوهشی، تربیت حافظ، مفسرقرآن و دیگر فعالیت های قرآنی و دینی وقف کرد.
* 6054* خبرنگار و انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.