به گزاش ایرنا، در این مراسم که در دفتر امام جمعه بیرجند برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی ضمن تشکر از حضور مردم، آنان را به همدلی، محبت و یکپارچگی دعوت کرد و گفت: در این دوران که نوعی عصر یخبندان برای محبت و اخلاق است باید عشق، همدلی و ایمان به خدا سرلوحه کار مومنان قرار گیرد.
وی ادامه داد: خون شهدا و دلاوری های رزمندگان اسلام در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس این نظام را بارور ساخته است که اگر در هر بخشی دچار سهل انگاری شویم باید در روز معاد پاسخگو باشیم.
وی اظهار کرد: هر مسئولی که از سمتی خارج می شود یا به سکوی دیگری برای خدمت به مردم می رود، باید هر تغییر را به منزله مرگ یا همان پایان تصور کند زیرا روزی باید از زندگی در دنیا هم خدا حافظی کند و برود، پس باید در جایگاهی که قرار گرفته به کسب اندوخته ای با خدمت به مردم برای روز حساب بپردازد.
به گفته وی، اینکه عده ای اصولگرا و عده ای اصلاح طلب هستند، به صلاح نظام نیست زیرا ما یک نظام و یک رهبر داریم و باید به درجه ای از کمال و سعادت برسیم که زمینه حضور حضرت مهدی(ع) را فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا امروز از موشک هایی که فرزندان پر تلاش و فداکار این مرز و بوم ساخته اند تنشان لرزیده است اما باید بدانیم که آنها هم قصد رخنه کردن در دل جوانان ما دارند که باید به طور حتم در مقابل این خطر بایستیم.
وی در ادامه حاضران را به آینده نگری و واقع بینی دعوت کرد و افزود: امیدوارم که اتحادی که در بین مردم خراسان جنوبی در مسایل اسلامی هست 2 چندان شود تا در راستای پشتیبانی از ولایت فقیه از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنیم.
حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی از سال ۱۳۸۸ تاکنون امام جمعه شهر بیرجند و قبل از معرفی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی به عنوان نخستین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مرداد ماه سال 1395، وی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان بود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/irnabirjand
3215* 6054*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده - مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.