محمد بشیری زاده، روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی (25 الی 31 تیر ماه)، افزود: در اجرای قانون بودجه سال جاری مستمری خانواده های تحت پوشش سه برابر افزایش یافت، افزایش درآمد مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اقدام خوبی بود که در دولت یازدهم انجام شد.
وی با بیان اینکه تاکنون اقدام خوبی برای احداث واحدهای مسکونی مددجویان انجام شد، گفت: هفته دولت 31 واحد مسکونی به مددجویان واگذار می شود.
به گفته وی خدمت به نیازمندان و تلاش برای خشنودی و رضایت آنها، وظیفه دینی و انسانی هر فرد مسلمان است، خدمت به معلولان و فقرا پاداش اخروی بالایی دارد، باید کارکنان نهادهای حمایتی قدر آن را بدانند.
وی بیان کرد: بهزیستی به عنوان یک نهاد خدمات رسان کارهای ارزشمندی برای اقشار نیازمند انجام داده و تلاش های کارکنان این مجموعه برای کاهش آسیب های اجتماعی قابل قدردانی است.
مدیر بهزیستی درمیان هم در این دیدار با بیان اینکه هفته دولت، 31 واحد مسکونی به خانواده های دارای 2فرزند معلول تحویل می شود، گفت: هر واحد با 280 میلیون ریال احداث شده است.
علیرضا قربانزاده ادامه داد: همچنین 12 واحد مسکونی برای خانواده های دارای فرزند تک معلول با پیشرفت فیزیکی بالا در حال احداث است.
وی بیان کرد: در برخی نقاط شهرستان از جمله روستای «نوغاب» و شهر «طبس مسینا» آمار معلولیت بالاست.
در این دیدار فرماندار درمیان مشکل تعدادی از مددجویان و معلولان را بررسی کرد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/irnabirjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.