علیرضا رضوانیان، روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح هجرت 3 ، افزود: کمک به تربیت و پرورش صحیح نسل جدید تنها به عهده یک نهاد و یا گروه خاص نیست.
وی ادامه داد: امروز به داشتن جوانانی آگاه و هشیار که در هر صحنه ای که کشور به آنان نیاز دارد، حضور می یابند، افتخار می کنیم.
وی اضافه کرد: علاوه بر تلاش در سنگر تعلیم و تربیت و تولید علم، با ترویج تفکر بسیجی بین نوجوانان و جوانان، آنها را برای حضور در عرصه های سازندگی و خدمت به مردم آماده می کنیم.
وی اظهار کرد: اگر بخواهیم، انقلاب را بیشتر و بهتر به دنیا معرفی کنیم این موضوع در سایه تربیت نسلی دانشمند و متعهد به ارزش های انقلاب اسلامی محقق می شود.
به گزارش ایرنا، رضوانیان با قدردانی از حوزه بسیج دانش آموزی نبی اکرم(ص) بشرویه گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی تنها اجرای فعالیت اقتصادی صرف نیست.
وی افزود: مهم تر از اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی، قرار گرفتن دانش آموزان در خط مقدم سازندگی و کمک به مردم نقاط محروم و کم برخوردار است.
رضوانیان اضافه کرد: اردوهای طرح هجرت 3 با فراهم کردن صحنه های کاروزی دانش آموزان آنان را برای حضور موثر در عرصه های مدیریتی آینده آماده می کند.
وی تاکید کرد: این اردوها یکی از مناسب ترین برنامه های بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان و ترویج روحیه تلاش و همکاری بین آنان است.
اردوهای جهادی دانش آموزی با عنوان طرح هجرت 3، شامل پنج گروه 10 نفری امروز در شهرستان بشرویه آغاز به کار کرد.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/irnabirjand
*7550**خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.