سید علی اکبر پرویزی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از صنعتگران برتر خراسان جنوبی ، افزود: فعالان اقتصادی استان با همه گرفتاری ها و مشکلاتی که در کشور وجود داشت برای تولید و صادرات با ده ها مشکل مواجه شدند، امید است با روی کار آمدن دولت دوازدهم فضای کسب و کار و تولید در کشور بهبود یابد.
وی با بیان اینکه هم افزایی و ایجاد تعامل بیشتر، سبب کاش هزینه ها و افزایش سود دهی می شود، بیان کرد: روابط تجاری و اقتصادی با دنیا سبب انتقال و بهره مندی از دانش فنی می شود.
وی گفت: دولت دهم با تصمیمات غلط تحریم هایی که به کشور تحمیل کرد باعث شد نتوانیم در بخش سرمایه گذاری و صادرات عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
وی عنوان کرد: اگر فضای سیاسی و اقتصادی کشور با دنیا حل نمی شد، رونق شکل نمی گرفت، اگر با دنیا روابط تجاری و اقتصادی نداشته باشیم به این موفقیت ها در حوزه تولید دست پیدا نمی کردیم و رونقی در حوزه اقتصاد و اشتغال حاصل نمی شد.
به گزارش ایرنا پرویزی با بیان اینکه امروز باید به سمت بهینه سازی منابع و تسهیلات پیش رفت، اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است که سبب شد امروز تولیدکنندگان با امید بیشتری فعالیت کنند.
وی یادآور شد: تلاش داریم تسهیلات به سمت بهسازی تکنولوژی، دانش فنی و ماشین آلات سوق دهیم تا صنایع به روز شوند، تولید کنندگان با استفاده از دانش های جدید باید تلاش کنند محصول با کیفیت بیشتر تولید کننند تا زمینه صادرات بیشتر فراهم شود.
وی افزود: ایجاد رابطه سیاسی و اقتصادی با دنیا از اهمیت زیادی برخوردار است، باید دانش جدید را وارد حوزه تولید کشور کرد.
وی با بیان اینکه نباید فضا را بست بلکه باید زمینه حضور سرمایه گذاری خارجی در اسان فراهم شود، گفت: اقدامات خوبی در حوزه تامین زیرساخت ها در دست انجام است.
وی از آغاز پروژه فاز نخست راه آهن بیرجند - کال شور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همچنین اقداماتی خوبی در زمینه آب، راه و توسعه صنایع و معادن استان در حال انجام است و تا پایان سال جاری به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
در این مراسم که معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده حضور داشت، از تعدادی صنعتگران برتر استان تجلیل شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557*2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.