محمد بشیری زاده روز چهارشنبه در کار گروه آرد و نان شهرستان، افزود: در بازرسی ها، 2 فقره پرونده تخلف به ارزش پنج میلیون و 800 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی بیان کرد: در حال حاضر 63 نانوایی در شهرستان فعال است که از این تعداد 32 مورد نانوایی شهری و بقیه روستایی است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 659 تن آرد به شهرستان اختصاص یافته است، اضافه کرد: تاکنون 11نانوایی در شهرهای «اسدیه و قهستان» انشعاب گاز دریافت کردند.
به گزارش ایرنا، فرماندار درمیان عنوان کرد: نان از اهمیت بالایی در سبد غذایی خانوارها دارد، بازدید مستمر بازرسی ها در افزایش کیفیت نان موثر است.
بشیری زاده اضافه کرد: باید بازدیدها برای افزایش کیفیت نان از نانوایی های افزایش یابد.
وی ارتقای کیفیت پخت نان و رضایتمندی شهروندان را مهم ترین هدف این کارگروه دانست و افزود: بازدیدهای مستمر و نظارت بر عرضه نان با کیفیت، رعایت نکات بهداشتی و رعایت ساعت پخت از جمله وظایف اعضای کارگروه یاد شده است.
به گفته وی نان به عنوان قوت اصلی مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در این راستا نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای خبازی در شهرستان از جمله اولویت‌های این کارگروه است که به جد در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: در صورتی که به مسایل بهداشتی و افزودنی‌های مجاز توجه شود بدون شک کیفیت نان بهتر خواهد شد و شاهد رضایت مردم خواهیم بود.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
شهرستان درمیان در مجاورت با مرز افغانستان قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.