«مهدی هدی آتشکار» عصر روز چهارشنبه در نشست خبری افزود : الگوی مصرف خانگی در ماه 20 مترمکعب است که بیشتر آبفا قاین با متوسط مصرف دو ماهه 35 متر مکعب ، الگوی مصرف را رعایت می کنند.
وی افزود : هزینه تمام شده هر متر مکعب آب 12 هزار ریال است که مشترکان فقط 7 هزار ریال آن را پرداخت می کنند و به طور میانگین در روزهای گرم و اوج مصرف 18 میلیون لیتر آب روزانه در شهر قاین مصرف می شود.
وی در ادامه با اشاره به لزوم مشارکت همگانی و احساس مسئولیت در پرداخت قبوض توسط مشترکان اظهار کرد : این شرکت 10 میلیارد ریال از مشترکان طلبکار است که با توجه به خصوصی بودن شرکت های آب و فاضلاب ، وصول این مطالبات به ارایه خدمات بهتر به شهروندان کمک می کند.
آتشکار یادآور شد: احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی شهر قاین ، آبرسانی به کاربری های جنوب غرب از پروژه های شاخص در سال جاری است، امیدواریم با بهره برداری از آنها بخشی از نگرانی ها در خدمت به شهروندان رفع شود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری قاینات در ادامه با اشاره به عملکرد 15 ماهه گذشته این شرکت اظهار کرد : فروش 716 فقره انشعاب، نصب 723 فقره انشعاب جدید ، نوسازی و استاندارد سازی 822 فقره از انشعاب های فرسوده ، تعویض 345 دستگاه کنتور معیوب ، اصلاح 6.5 کیلومتر شبکه فرسوده آب و توسعه 5.5 کیلومتری آن از مهمترین اقدامات آبفا قاین است.
وی افزود : همچنین انجام خط انتقال GRP 600 میلی متر به طول 2.3 کیلومتر با اعتبار 16 میلیارد ریال و خط انتقال UPVC 355 میلی متر با اعتبار 3 میلیون ریال ، هزار و 743 مورد رفع حوادث شبکه توزیع آب ، تامین و تقویت آب به نقاط شمالی شهر شامل فاز چهار فرهنگیان ، سیمان شهر، امامیه و قهستانیه از دیگر اقدامات برای رفاه حال مردم در سال گذشته بود.
امور آب و فاضلاب شهری قاینات با 25 هزار و 410 مشترک در شهرهای قاین ، اسفدن ، نیمبلوک ، آرین شهر و خضری دشت بیاض به 70 هزار نفر خدمات ارایه می کند.
شهرستان قاینات با 3 بخش مرکزی ، سده و نیمبلوک در شمال خراسان جنوبی قرار دارد و قاین مرکز قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی واقع است.
* 7218 * 2047* خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - عباسقلی اشکور جیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.