جواد قناد امروز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود : این رقابت ها به مناسبت یادبود والیبالیست فقید مرحوم« جعفر مقنی مطلق » در سه رده پیشکسوتان ، اداره ها و آزاد با شرکت 20 تیم در شهر قاین مرکز شهرستان برگزار شد.
وی اضافه کرد : در رده پیشکسوتان 6 تیم شرکت کردند که پس از انجام 12 بازی تیم های بهین پشتیبان قهستان ، کاشی و سرامیک عبدالله نژاد و دانش والیبال مقام های اول تا سوم را کسب کردند و جام اخلاق نیز به تیم روستای «زول» اهدا شد.
قناد در خصوص بازی های رده ادارهها گفت : در این رده نیز 6 تیم در دو گره شرکت کردند که با انجام 10 دیدار تیم جمعیت هلال احمر مقام اول و تیم های مدیریت آموزش و پرورش و حوزه علمیه به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق به دریافت جام اخلاق شد.
رئیس هیات والیبال قاینات ادامه داد: در رده آزاد هشت تیم حضور داشتند که در 2 گروه به رقابت پرداختند و پس از انجام 16 بازی دیدار نهایی یکشنبه شب بین تیم های گروه صنعتی آرتا (روستای پهنایی) و دانش والیبال (روستای شیر مرغ) برگزار شد.
وی افزود : این دیدار با قضاوت عبدالله کاهی و خسرو جعفری در سالن فتح المبین شهر قاین برگزار شد که تیم گروه صنعتی آرتا توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد و مقام قهرمانی رده آزاد را از آن خود کند.
جواد قناد در خصوص بخش بانوان این مسابقات اظهار کرد: مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و امید ، نوجوانان و جوانان با حضور 12 تیم شرکت کننده به صورت دوره ای در سالن آزادی برگزار شد.
وی افزود : در رده سنی بزرگسالان و امید تیم باشگاه بزرگمهر (رها اسپورت) اول و تیم های باشگاه بزرگمهر (شیرینی سرای تشریفات) و باشگاه بزرگمهر (پوشاک فردین ) به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات والیبال شهرستان اضافه کرد : در رده سنی نوجوانان و جوانان تیم های باشگاه بزرگمهر (نوین زعفران شاهیک ) ، تیم انتقال نیرو آذرخش و تیم باشگاه بزرگمهر (شیرینی سرای تمشک ) به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
* 7218 * 2047* خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - عباسقلی اشکور جیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.