در بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: اینک که به فضل الهی و به برکت خون شهیدان انقلاب شاهد حضور با شکوه و چشمگیر مردم خراسان جنوبی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مظلومان عالم بودیم، برخود وظیفه دانستم از حضور حماسی مردم روزه‌دار استان و همه‌ کسانی که زمینه را برای خلق این حماسه فراهم کردند، تشکر کنم .
وی اضافه کرد: توجه به این مساله لازم است که رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه هر روز جنایت‌های جدیدی را علیه مردم مظلوم سراسر عالم به خصوص فلسطین مرتکب می‌شود که دل هر مرد و زن نه تنها مسلمان، بلکه آزادی خواه را به درد می‌‌آورد و تا زمانی که این غده سرطانی از بین نرود ظلم و ستم و بی‌‌عدالتی همچنان وجود خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: البته این را باید همگان بدانند که مساله نخست جهان اسلام آزادی فلسطین و قدس شریف است و نبایستی با حاشیه‌سازی‌های سیاسی و رسانه‌ای مورد فراموشی قرار گیرد.
در بخشی از بیانیه نوشته شد، امروز محور مقاومت اسلامی، حزب الله لبنان و نیروی قدس در خط مقدم مبارزه با جریان کفر اعم از داعش، رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی قرار دارند.
ادامه بیانیه به این شرح است: عملیات قابل قدردانی موشکی لیله القدر سپاه پاسداران نشان‌ دهنده گزینه‌های روی میز جمهوری اسلامی ایران است که در برابر هرگونه تجاوز و تعرضی پاسخ آنان کوبنده، سریع و سخت خواهد بود.
حضور مردم در برخی کشورهای اروپایی در مراسم روز جهانی قدس در چند روز گذشته ، نشان داد که امروز ملت‌ها از ظلم و ستم در دنیا خسته شده‌اند و از ظالمان و مستکران عالم به خصوص رژیم صهیونیستی کودک کش و آمریکای جنایتکار و همه کسانی که از این ظلم‌ها حمایت می‌کنند، بیزار هستند و به دنبال عدل و اجرای عدالت هستند.
الحمدالله مردم روزه دار و مومن خراسان جنوبی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همانند سایر هموطنان ما با حضور در راهپیمایی استکبارستیز روز جهانی قدس که نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مظلومان عالم است، بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
و با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده خود انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایت‌کار و حامیان و نوکران آنها در منطقه اعلام کردند.
اینجانب با تشکر مجدد از حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی، موفقیت و سربلندی را برای ملت عزیز ایران و مردم استان خراسان جنوبی و طول عمر با برکت و با عزت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
امام خمینی(ره)، 16 مرداد 1358 خورشیدی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.