در نسخه ای از بیانیه که روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: درود خدا به شما مردم مومن و روزه دار و همیشه در صحنه که بار دیگر با حضور با شکوه و حماسی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و سردادن شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی ثابت کردند همچنان پای بند ارزش های انقلاب هستید.
این بیانیه می افزاید: به جهانیان ثابت کردید که در مسیر دفاع از حقوق مشروع ملت مظلوم فلسطین و دفاع از منافع ملی و ارزش های انقلاب محکم و استوار هستید و تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی هر سال با شکوه تر از سال قبل در راهپیمایی ها حضور خواهید داشت.
در بیانیه مجمع نمایندگان استان تاکید شد: این حضور وحدت بخش و دشمن شکن مردم فهیم ، قطعا مایه خوشنودی قلب امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و سربلندی ایران اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و قرآن خواهد شد.
در بیاینه یاد شده تصریح شد که آنها به عنوان خادمان مردم برخود لازم می دانند، از خلق این حماسه عظیم توسط مردم با بصیرت و ولایی خراسان جنوبی تشکر و علو درجات را برای شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم مسئلت کنند.
حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، محمدرضا امیرحسنخانی ، فرهاد فلاحتی و نظر افضلی چهار نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی هستند.


امام خمینی(ره)، 16 مرداد 1358 خورشیدی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.