فرهاد فلاحتی روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود : سیلی سپاه و نیروهای مسلح به دشمنان و تروریست ها نشان داد که صحبت از توان موشکی و اقتدار نظامی ما در حد حرف و شعار نیست و امنیت کشور خط قرمز ما بوده و قابل مذاکره نیست.
وی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر گفت : هدف تروریست ها و دشمنان از طراحی عملیات کور در تهران ، ضربه زدن به نظام و از بین بردن امنیت پایدار کشور بود.
این نماینده مجلس افزود : قصد آنها انجام عملیات تروریستی در صحن مجلس شورای اسلامی بود ، اما اوج اقتدار نظام اسلامی این است که حتی هنگام عملیات تروریستی هیچ خللی در دستور کار مجلس پیش نیامد و برنامه های نمایندگان و مجلس به صورت عادی ادامه پیدا کرد.
وی با اشاره به موضع گیری مسئولان از تمام جناح های سیاسی در رابطه با حوادث اخیر اظهار کرد : اتحاد و انسجام نیروها در داخل کشور مظهری از لطف و رحمت خداوند است.
فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رییس جمهوری گفت : صحبت های نوید بخش و بشارت های خوبی در اظهارات آقای روحانی بود و قطعا شرایط تعامل نمایندگان با دولت دوازدهم بهتر خواهد شد و مردم نتایج شیرین تری از خدمت رسانی را خواهند چشید.
وی اظهار کرد : اگر انتقادی به دولت می شود قطعا برای رفع و رجوع امور مردم بوده و است و نمایندگان در حمایت از دولت در خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.
این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به بودجه سال 1396 خراسان جنوبی اظهار کرد : افزایش سهم مناطق محروم از 2 درصد درآمد نفتی به 3 درصد ، اختصاص 33 درصد مالیات بر ارزش افزوده به مناطق محروم و استفاده از صندوق توسعه ملی در آبرسانی ، مرمت قنات و کانال گذاری و .....در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم بوده است.
فلاحتی با اشاره به افزایش دو برابری بودجه استان افزود : مسئولان استان باید پیگیر جذب و تخصیص بودجه و توزیع عادلانه آن در استان باشند.
نماینده قاینات و زیرکوه در مجلس با اشاره به بیمارستان و پادگان قاین گفت : مجوز بیمارستان دوم قاین در دولت یازدهم صادر شد ، اما ردیف اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است و با توجه به ملی بودن پروژه تا زمانی که از طرف دولت اعتباری اختصاص پیدا نکند عملا هیچ اقدامی انجام نشده است.
وی افزود : در آخرین پیگیری ها در وزارت دفاع و مذاکرات با مقام عالی وزارت قول مساعد به ادامه کار داده شده و بحثی از تغییر یا حذف پادگان نبوده است.
فلاحتی یادآور شد: پرداختن به حواشی برای پیشرفت شهرستان مضر است و توجهی به حاشیه سازی برخی افراد نداریم، اگر منافع مردم در خطر باشد به بحث تغییر در مدیران ورود پیدا خواهیم کرد.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
* 7218 * 2047* خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - عباسقلی اشکور جیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.