موسی سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بهره برداری از پروژه های یاد شده 19 میلیارد و 380 میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است.
وی با بیان اینکه این پروژه ها در قالب طرح های آب و خاک و شیلات آماده بهره برداری است، گفت: با افتتاح از این پروژه ها برای 24 نفر شغل ایجاد شده است و همچنین 381 خانوار از مزایای آن استفاده می کنند.
به گفته سلیمانی، افتتاح خطوط انتقال آب کشاورزی به طول 29 کیلومتر و 257 متر، افتتاح بیش از 18.6 هکتار اراضی مجهز به آبیاری تحت فشار، افتتاح هشت استخر ذخیره آب به حجم هشت هزار و 840 مترمکعب، احیا و مرمت 2 رشته قنات به طول هزار و 275 متر از جمله پروژه های قابل افتتاح شهرستان سرایان در هفته جهاد کشاورزی است.
به گزارش ایرنا، سلیمانی اظهار کرد: امسال با توجه به مصادف شدن هفته جهاد کشاورزی با ماه مبارک رمضان، به ویژه تقارن آن با لیالی قدر به گونه ای برای بزرگداشت این هفته برنامه ریزی شده است که هم عملکرد و فعالیت های این مدیریت به سمع و نظر مردم برسد و هم از فیوضات و برکات این ماه بهره مند شوند.
وی، افتتاح پروژهای شاخص عمرانی اقتصادی در بخش کشاورزی، دیدار با امامان جمعه شهرستان، غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری جلسات هم اندیشی با تشکل های بخش کشاورزی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان را از جمله برنامه های جانبی این هفته در سرایان برشمرد.
وی اضافه کرد: همچنین برگزاری نشست مطبوعاتی و شرکت هماهنگ و دسته جمعی خانواده جهاد در نماز شکوهمند جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه ها و ارائه عملکرد جهادکشاورزی، شرکت در برنامه های اجرای تلاوت نور، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های جهاد کشاورزی این مدیریت است که مطابق با روز شمار هفته جهاد کشاورزی اجرا خواهند شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557* 6054* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.